משלחת בכירה מטעם חמאס הגיעה היום (א') לבירת מצרים, קהיר, במטרה לעקוב אחר יישום הסכם הפסקת האש ברצועת עזה. כך עולה מהודעה שפרסם ארגון הטרור הערב.
על פי ההודעה, את המשלחת מוביל ד"ר ח'ליל אל-חיה, אחד ממנהיגי חמאס הבכירים. המשלחת אמורה לקיים דיונים עם מתווכים מצריים, נציגי פלגים פלסטיניים נוספים וגורמים נוספים.
מטרת הביקור, לפי ההודעה, היא מעקב אחר יישום הסכם הפסקת האש שנכנס לתוקף לאחרונה. מצרים משמשת כמתווכת מרכזית בין ישראל לחמאס, וכן היא חתומה יחד עם קטר, טורקיה ואיחוד האמירויות על מחויבותה לאכיפה פירוק חמאס מנשקו והבטחה לפירוז הרצועה.




















