במהלך הדיון הלילה במליאת הכנסת על חוק התקציב, התפתח עימות חריף בין סגן יו"ר הכנסת יעקב מרגי מש"ס לבין ח"כ נעמה לזימי סביב חסימת רכבו של אהרון ברק ע"י פעיל הימין מרדכי דוד.
לזימי דרשה ממרגי לגנות את פעיל הימין מרדכי דוד שחסם את רכבו של נשיא ביהמ"ש לשעבר אהרון ברק.
מרגי בתגובה תקף אותה בחריפות והזכיר לה את חסימות הכבישים והפרובוקציות שלה במחאות נגד הממשלה: "אל תפני אליי לגנות. שכחת את ההתנהגות הברברית שלך 3 שנים בכבישי ישראל?"





















ענה לה כמו שצריך. רק האנרכיסטית האלימה הזו גם חרשת וגם לא מענין אותה האמת. רק לעשות בלגן
מה זה שמאלני? חי בבועה, בהזיות, משקר את עצמו כל הזמן ובעיקר- משקר שוב ושוב לאחרים.