למרות שהחלל החטוף רן גואילי הי״ד לא הוחזר בידי חמאס אלא חולץ על ידי כוחות צה״ל מבית קברות בעיר עזה, ישראל צפויה להעביר לרצועה 15 גופות של פלסטינים באמצעות הצלב האדום.
ההחלטה מתקבלת מכוח ההסכם שנחתם עם חמאס במסגרת סיום הלחימה, ולפיו עבור כל חלל חטוף תעביר ישראל 15 גופות פלסטינים. בישראל הבהירו כי יעמדו בתנאי ההסכם, גם במקרה שבו הגופה לא נמסרה בפועל על ידי חמאס.
גורם מדיני מסר כי “החזרת הגופות היא חלק מההסכם שנקבע מראש”, והוסיף כי אין בכך שינוי מהסיכומים שהושגו בין הצדדים.
במקביל, גורמים פלסטיניים דיווחו בצהריים כי ברצועת עזה נערכים לקבלת 15 הגופות במסגרת המהלך.





















ישראל פראיירית!!!!!!!!!!!!!
אסור להכנע, ממש ככה, זה מעצים אותם, אסור לתת להם עוד כוח, רק להתיש אותם, לא שבאמת מענין אותם ה-15 גופות, אבל זה נותן להם כוח
מה היא מעבירה 15 גופות? זה לא בסדר, מקומם
אולי גם את הגופות של יחיא ומוחמד סינוואר .
הם מנצלים את הלוויות לתעמולת טרור