צה"ל תקף אתמול (רביעי), יותר מ-15 תשתיות של ארגון הטרור חיזבאללה במספר מרחבים בדרום לבנון, כך מסר דובר צה"ל.
בין היעדים שהותקפו: מחסנים ואתרי ייצור אמצעי לחימה, מפקדות, אתרי שיגור ומבנים המשמשים לפעילות צבאית. על פי הצבא, פעלו מחבלי חיזבאללה מתוך המבנים הללו לקידום מתקפות נגד כוחות צה"ל הפועלים בדרום לבנון ונגד שטח ישראל. באתרי השיגור שהותקפו הושמדו משגרים שמהם שוגרו רקטות לעבר ישראל.
במקביל, שיגר חיזבאללה במהלך השעות האחרונות מספר רקטות לעבר כוחות צה"ל הפועלים דרומית לקו ההגנה הקדמי. הרקטות נפלו בסמוך לכוחות, ובחסדי שמיים האירוע הסתיים ללא נפגעים.
קרדיט: דובר צה"ל




















