חיזבאללה ביצע היום (שישי), שני אירועי ירי נפרדים נגד כוחות צה"ל, והפר פעם נוספת את הסכם הפסקת האש. בשני האירועים נפצעו לוחמים ופונו לבתי חולים.
באירוע הראשון, שהתרחש מוקדם יותר היום, שיגר חיזבאללה מספר רחפני נפץ שהתפוצצו בסמוך לכוחות צה"ל הפועלים בדרום לבנון. לוחם אחד נפצע באורח בינוני, פונה לטיפול רפואי ומשפחתו עודכנה.
באירוע השני, שהתרחש לאחר מכן, חדר רחפן נפץ של חיזבאללה לשטח מדינת ישראל בסמוך לגבול לבנון. שני לוחמים נפגעו: האחד באורח קשה והשני באורח בינוני. שניהם פונו לבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.
בנוסף לאירועים אלו, שיגר חיזבאללה בשעות האחרונות רקטות ופצצות מרגמה לעבר כוחות צה"ל בדרום לבנון. חיל האוויר יירט שיגור אחד; יתר הרקטות ופצצות המרגמה נפלו בסמוך לכוחות מבלי לגרום לנפגעים.




















