צילום: דוברות המשטרה
דוברות המשטרה מעדכנת הבוקר (שלישי) כי בתיעוד שעלה אתמול לרשתות החברתיות, נראה אוטובוס נוסעים הנוסע נגד כיוון התנועה בבני ברק ומסכן בכך את נוסעיו ואת יתר משתמשי הדרך.
שוטרי התנועה במרחב דן ביצעו פעולות מהירות ותוך זמן קצר אותר נהג האוטובוס והוא הובא הבוקר לשימוע בפני קצין ששלל את רישיונו ל-30 יום וכן נמסרה לו הזמנה לבית משפט, שם יעמוד לדין.





















עצוב ביותר
מזעזע שלנהגים אין ערך לחיי אדם🥵
סתם קטנוניות של המצלם ונובע מגאווה של "הצלתי את המולדת".. הנהג לא סיכן אף אחד וכולנו עושים את סוג העבירות האלו מי יותר ומי פחות
תתביש
זה נקרא בחזקת רוצח !!!
זה שאתה עושה את זה לא אומר שכולם ככה !!!
כל עבריין שנתפס , טוען שגם אחרים גנבו….
רמה של גנון…..
כל הכבוד לכל מי שמצלם נהגים מסוכנים!!!
ראש בריא חיפשתי מישהו שיגיד זאת הוא לא סיכן אף אחד !
בחסות האתר כמובן
כן יאבדו כל אויבך ה’, חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה.
ואייי התלהבת על המשפט
כן יאבדו כל אויבך ה’, חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה.
הוא למד את זה מהתרבות של בני ברק הרבה נהגים עים רכבים פרטים נוהגים באדום מלה וגם נגד התנועה ולא מאפשרים לאוטובוסים להשתלב בנתיב
ודווקא בגלל זה צריך לצלם את כל עברייני התנועה המסוכנים
עונש לא מידתי!!!
אף אדם לף היה מצדיק עונש כזה לו היה זה אחד מהקרובים אליו!!!
מה הקטע לצנזר מי ישמע…סתם מציק בעין
ואת הנהגים של בני ברק גם שלחתם למשטרה?
ואת ההולכי רגל שקופצים לכביש בלי מעבר חצייה ומבלי להסתכל ומסכנים את עצמם וחיי אחרים גם שלחתם?
אנחש שהנהג לא היה חרדי, או בכלל יהודי. את נהגי האוטובוס שנוסעים ככה וכיפה שחורה לראשם גם שלחתם?
מוסר צבוע, לא הצלתם אף אחד חוץ מאת האגו והגאווה שלכם.
אתה צודק אני לא בני ברקית אבל כשאני נכנסת לעיר הזאת אני מרגישה בגונגל
אנשים הולכים על הכביש
מכל מקום יכול לקפוץ לך איזה ילד רכוב על אופנים
פשוט פחד להסתובב ברחובות
אחרי זה לא עצרת במעבר חציה לאיזה ילד שכבר שעה עומד ליד המעבר חציה אתה מקבל כנס 1000
די נמאססססס
ואני לא מצדיקה את הנהג הזה זה ממש מסוכן
כל מי שמסנגר על נהגים מסוכנים , מעיד על עצמו שהוא גם כזה !!!
למה אין אכיפה לאלה שחוסמים את הצומת וחוסמים את הצומת לבאים ממול כך שעומדים בפקקים עד כדי תסכול. נהג שכל יום עובר את הסיוט זה המסקנה שמגיע לעקוף את הצומת מהצד