צילום: שימוש לפי סעיף 27א*
ההסתערות על תכולת המכולות שנפלטו היום (שלישי) לחוף נמשכת גם כעת כאשר מאות אנשים הגיעו אל החוף במטרה לקחת מהשלל הרב החינמי. בדרך אל החוף נרשמו פקקים אדירים. בסרטונים הם נראים מוציאים מהמים ציוד רב.

הפקקים שנוצרו. צילום: שימוש לפי סעיף 27א*
כזכור, מוקדם יותר היום בסמוך לעיר אשקלון, שלושה מכולות ענק נפלו מאוניית משא לפני שהיא עגנה בנמל אשדוד. המכולות הכילו מוצרי תינוקות, שככל הנראה היו מיועדים למכירה בחנויות השונות בישראל. תכולת המכולות נשפכה לים, ואלפי מוצצים ומוצרים לתינוקות נפלטו לחוף אשקלון.
צילום: שימוש לפי סעיף 27א*
במקביל נמסר מטעם דוברות המשרד להגנת הסביבה, כי שתי ספינות שלהם נפגעו במהלך הלילה האחרון בדיוק באותו אזור – בחופי אשקלון. הפעם מדובר היה בפגיעה שהתרחשה בעקבות הסערה בים, שהושפעה מהרוחות העזות והגשמים הכבדים. כתוצאה מהפגיעה שקעו שתי ספינות של המשרד לעומק של מספר מטרים, בינתיים רק אחת נמשתה.





















ומה עם השבת אבידה
לא הבנתי, אם זה נפל לים אז מותר פשוט לבוא ולקחת?