ימים בודדים אחרי הילולת הרשב"י בל"ג בעומר ביישוב מירון, והלילה (מוצאי שבת) פרצה שריפה בבית אריזה במושב. בכבאות והצלה לישראל עדכנו כי השריפה שפרצה בבית האריזה כללה "מטען אש רב עוצמה", אך בחסדי שמיים צוותי הכיבוי וההצלה הצליחו להשתלט על האש – ללא שהיו נפגעים בשריפה. עם זאת, נגרם נזק רב לבית האריזה במירון.
מדוברות כבאות והצלה לישראל, מחוז צפון, נמסר עדכון על השריפה שפרצה הלילה במירון. "שריפת דולבים בבית אריזה במירון – צוותי הכיבוי מנעו התפשטות האש למפעל", עדכנו בדוברות כב"ה. בהודעה נמסר כי מספר רב של צוותים הוזנקו למקום: "15 צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן ובסיוע תחנות מחוז צפון פועלים משעה 20:25 בשריפת דולבים בחצר בית אריזה במושב מירון".
"מדובר במטען אש רב עוצמה, צוותי הכיבוי הגנו על מחסני בית האריזה ובמאמץ רב מנעו את התפשטות האש לתוך המבנה", נמסר בנוסף מטעם כב"ה, שם הבהירו כי פעולות הכיבוי יימשכו בשעות הקרובות: "בשלב זה הצוותים מבצעים כיבוי סופי לדולבים, פעולות שיימשכו מספר שעות. אין נפגעים באירוע, נסיבות פרוץ השריפה ייבדקו ע"י חוקר דליקות".



צילום: כב"ה צפון





















לא רציתם הדלקות אצל רשב"י? קבלו
מה הקשר????
לא רצו הדלקות במירון כדי שלא יהיה צפוף ויקרה ח"ו עוד אסון. לידעתך.
עשו הכל על מנת שיהיה הכי בטוח.
וּכְשֶׁנִּכְנָעִין מְאוֹרֵי אוֹר, אֲזַי מִתְגַּבְּרִין מְאוֹרֵי אֵשׁ וּמִזֶּה בָּאִין שְׂרֵפוֹת בָּעוֹלָם, חַס וְשָׁלוֹם עַל יְדֵי שֶׁמִּתְגַּבְּרִין וְנִתְגַּדְּלִין בְּשֵׁם אֵלּוּ הַמְפֻרְסָמִים שֶׁל שֶׁקֶר שֶׁעַל יְדֵי זֶה נִתְעַלֵּם שֵׁם ה, חַס וְשָׁלוֹם
סה"כ לא שילמו פרוטקשן , מה קשור הדלקות