מתוק מדי? כך צובעים במפעל גליל ענק של ממתק גומי – עם קובייה אדומה • צפו
מתוק: עובד במפעל ממתקים תיעד כיצד הוא צובע גליל ענק של ממתק גומי - באמצעות קוביית צבע מאכל אדומה • הפועל שילב את הקובייה בתוך הגומי, תוך כדי סיבוב על מכונה מיוחדת, עד שכל הגליל נהפך לאדום
איכס, זה מה שאוכלים, ממתקים שנעשו עם ידיים חשופות ועם שערות גלויות…
ישןןןןןןןןןן.
איכססס
איכסס
לא אוכל יותר טופים
בל הזמן ומרים 'הממתקים מלאים צבע מאכל', לא כך?
ובלי צבע מאכל זה רק דברים מלאי בריאות…
חמוד לאללה אהבתי מאוד מהיום אני אוכל רק טופי
אהבתי מהיום אני אוכל רק טופי
חהחהחהחה
זה מגעייילל
אבל למרות זאת אני אוכל טופים כי זה טעיםםם
יאממיייי😜