47 אהבו
18 לא אהבו
לא פעם ראשונה שבעלזא הולכים עם דגל. שֵם המשחק הוא פרקטיקה קטנה. רק שבעלזא לא ישכחו לדרוש ייצוג נכבד באגודה.
לא פעם ראשונה שבעלזא הולכים עם דגל.
שֵם המשחק הוא פרקטיקה קטנה.
רק שבעלזא לא ישכחו לדרוש ייצוג נכבד באגודה.