קצין ו-3 לוחמי צה"ל נפצעו בינוני וקל מפיצוץ מטען חבלה לפני כשבועיים בשכם. החיילים היו חלק מכוח שנכנס לעיר הפלסטינית כדי לאבטח כניסת מתפללים יהודים לקבר יוסף. בתיעוד חדש שפורסם היום (ראשון) ממצלמות הגוף של אחד הלוחמים נראים החיילים, שפעלו לאבטחת הצירים באזור, צועדים עד שלפתע התפוצץ המטען.
בתיעוד נשמע הלוחם צועק "מטען" ועשן רב מתפזר מסביב לכוח. בהמשך הוא מורה ללוחמים "לחפות לצדדים", זאת ככל הנראה מחשש למטענים נוספים. הפיצוץ התרחש בנקודה בה פעלו כוחות הביטחון לאבטחת הצירים, ולא במסלול כניסת האזרחים למתחם.
הפיצוץ אירע לאחר שכוח רגלי עבר בסמוך למטען אשר הופעל והתפוצץ. הלוחמים פונו בהכרה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. למרות פיצוץ המטען, כניסת המתפללים לקבר יוסף המשיכה כסדרה באותו לילה דרמטי.




















