אמש שוחררו במסגרת העסקה עם חמאס 39 מחבלות ומחבלים ערבים תושבי יהודה ושומרון ומזרח ירושלים.
מאות שוטרים ולוחמי מג"ב נפרסו במשך היום במוקדים, באתרים ובצירים השונים, בהתאם למתווה העסקה במשימות אבטחה, ליווי ושמירה על הסדר הציבורי.
מהמשטרה נמסר כי: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל מקום וזמן שיידרש על מנת לסייע בהליך חזרת החטופים לבני משפחותיהם".





















ימח שמם
חבל שלא מתו בדרך בתאונת דרכים ימח שמם!
חבל באמת שלא ניהיה שם בטעות תאונת דרכים, שימותו כולם.
יהי רצון שהקב"ה ישמיד את המחבלים הללו במיתה משונה ואכזרית כפי שנהגו באחינו.
יהי רצון שלא יראו יום אחד של אור וימותו היום איך שהם מגיעים לביתם!!!!!
שימותו מיד עם הגיעם לביתם אמןןן
צריך לפוצץ אותם מיד שהם מגיעים לבתים שלהם!!
חמורים רשעים
הקב"ה ינקום את נקמתינו
אני לא מבין למה אי אפשר פשוט ברגע שמשתחררים לעצור אותם שוב.