דובר צה"ל מתיר לפרסום כעת את תיעוד הלחימה של לוחמי צוות הקרב של גדוד 601 בקרב פנים מול פנים נגד מחבלי חמאס.
בצה"ל אומרים כי בשעות האחרונות נמשכים הקרבות העזים ברצועת עזה. במהלך לחימת צוות הקרב של חטיבה 401 בצפון רצועת עזה, נכנסו לוחמי גדוד 601 למבנה, בו נתקלו במחבלי חמאס שפתחו לעברם בירי.
למרבה הצער במהלך הקרב שהתנהל בתוך המבנה, נהרגו רס״ל (מיל׳) בן זוסמן ז״ל וסמל בנימין יהושע נידהם ז״ל, ושני לוחמים נוספים נפצעו. הלוחמים חתרו למגע, ירו לעבר המחבלים וחיסלו אותם.





















אין כמו הלוחמים שלנו!
לא חבל… רואים שיש מחבלים בבית !? לסגת כולם אחורה, מגיע מסוק, מטוס, טנק, תותחן…. מפרק אותו וזהו
למה לסכן את החיילים ?
אלופים
למה להסתכן?
איפה השופלים??
ביידן לא מרשה?
קודם תביא ירקות ממו אחר כך תתכתב….
הזוי למה לא מוחקים אותם באמת עם שופלים בולדוזרים כמו בלבנון השניה
חבל שזה חוזר שוב עם הקונספציה ה…….. עוד שני הרוגים הי"ד
סוף סוף מראים לנו גם מה הסיבה המטופשת מבלי לפגוע ברגשות המשפחה הי"ד