במסגרת פעילות לוחמי צוות הקרב של חטיבה 188 בלב שכונת שג׳עייה, נתקלו כוחות מהיחידה ללוחמה בטרור (-לוט״ר) יחד עם לוחמים מגדוד 74 בחוליית מחבלי חמאס במתחם בית ספר בלב השכונה.
המחבלים ניסו למשוך את הכוח למארב ממולכד של ירי ומטענים, וחוסלו על ידי לוחמי יחידת הלוט״ר וירי טנקים של גדוד 74.
הלוחמים ביצעו סריקות במרחב בית הספר ואיתרו פיר מנהרה באחת הכיתות, תוואי הפיר הוביל אל מסגד בשכונה.
פלגת הלוחמים המיוחדת של יחידת לוט"ר מחטיבת המרום, נכנסה לראשונה ללחימה בעזה כחלק מצוותי הקרב החטיבתיים. נוסף לכוחות מומחים בפריצה בחבלה, ובצלפים – שמתמרנים עם היחידות המובחרות מתחילת הפעילות הקרקעית.





















אחרי גל ההכוחות הרבות שאזרחי עזה משתפים פעולה על מלא עם חמס ומאפשרים להם להשתמש במסגדים בתי ספר וכד' אז מ עושים עםצהמידע הזה מראים לאו"ם?
צריך להפציץ כל מקום שיתכן שיש בו מחבלים ואפילו שברור שיש גם אזרחים ואפילו תינוקות
אסור לסכן חיילים
עדיף 1000 אזרחים ותינוקות עזתים ולא חייל פצוע אחד
זו ההלכה!
כן יאבדו כל אויביך ה'
מה קורה עם הצפות המים את המינהרות אנימקוה שזהלא ירד מהפרק.
ברוך ד'
"אם ד' לא ישמור עיר שוא שקד שומר"
רק הקב"ה שומר על החיילים שלנו!!!!