מרתון עזה: הפלסטינים נמלטים באימה מהפצצות; ומאיפה משיגים מים • צפו
אלה ברכב ואלה בסוסים וכל השאר ברגל נמלטים, מפוחדים ומבוהלים מאטים את הריצה רק כשמבחינים במצלמה. שואבים מים משלולית צינור שהתפוצץ. מתאספים לארוחה לאור מדורה. מי שיוצא לראות את ההרס ברחובות מתקשה להאמין • צפו
מי שרוצח יהודים וחוגג את המעשה השפל והמתועב-צריך לשלם !!!
חני
דצמבר 12, 2023 3:06 am
בסדר, כלום לא השתנה , תמיד היו מסריחים
יהודי
דצמבר 12, 2023 8:22 am
לא מספיק הרוס!!!!
דודי
דצמבר 12, 2023 9:36 am
הם אלופים בהתמסכנות, והעולם אלוף בלהאמין להם.
קצת שכל
דצמבר 12, 2023 10:41 am
מעולה, מעולה.
רק ככה הערבים המפגרים האלה מבינים.
רק כח, כח ועוד קצת כח.
שכל הבני נוער ברצועה ומבחוץ ידעו מה קורה כשמתעסקים עם ישראל
שרה
דצמבר 12, 2023 10:47 am
זה נראה מזעזע אבל צריך להאמין שמי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמניים ,
אם נרחם עליהם וניתן להם מקום והם כל הזמן ינסו להרוג בנו ,,
אבל בנפול אויבך אל תשמח , זה רק הורס את הנפש ….
קשה לראות את זה
אבל זה הדרך היחידה שיהיה ביטחון בעתיד.
עם ישראל חי
דצמבר 12, 2023 11:26 pm
הכל סבבה זה רק ההתחלה….צריך להיות להם במקום מים אש!!!! מי שמרחם עליהם הוא מתאכזר לכוחותינו!!! ובדוגרי- אף פעם הניקיון שלהם לא זרח—-ערבים!!!
שלא עשנו…..
מגיע להם! שימותו כולם!
מי שרוצח יהודים וחוגג את המעשה השפל והמתועב-צריך לשלם !!!
בסדר, כלום לא השתנה , תמיד היו מסריחים
לא מספיק הרוס!!!!
הם אלופים בהתמסכנות, והעולם אלוף בלהאמין להם.
מעולה, מעולה.
רק ככה הערבים המפגרים האלה מבינים.
רק כח, כח ועוד קצת כח.
שכל הבני נוער ברצועה ומבחוץ ידעו מה קורה כשמתעסקים עם ישראל
זה נראה מזעזע אבל צריך להאמין שמי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמניים ,
אם נרחם עליהם וניתן להם מקום והם כל הזמן ינסו להרוג בנו ,,
אבל בנפול אויבך אל תשמח , זה רק הורס את הנפש ….
אהבתי
קשה לראות את זה
אבל זה הדרך היחידה שיהיה ביטחון בעתיד.
הכל סבבה זה רק ההתחלה….צריך להיות להם במקום מים אש!!!! מי שמרחם עליהם הוא מתאכזר לכוחותינו!!! ובדוגרי- אף פעם הניקיון שלהם לא זרח—-ערבים!!!
שלא עשנו…..
תאכלו את הדייסה שבישלתם…. בתאבון…..