שעת בוקר של אחד מימי החנוכה תשפ"ד. אלפי ילדי ביתר עילית מכל תלמודי התורה החסידיים בעיר, מתכנסים למעמד ההיסטורי 'עוסקי תורתך' שנערך על ידי הסיעה החסידית בסימן 'מיט א ברען'.
בשיאו של המעמד נערך ה'קולעוילם' הגדול בניצוחו של פנחס ביכלר ביכלר, כאשר הפעם, אלפי הילדים משתתפים לא רק בעיבוד הקולי של השיר, אלא גם בביצוע המוזיקאלי שלו, כאשר כל אחד מקבל במקומו זוג מקלות תופים והשמחה בקעה רקיעים!
גם סטיקרים מיוחדים עם הסיסמה 'שכוייח' חולקו לאלפי הילדים, למלמדים ולמשגיחים ואף לצוות הנהלת העיר, כאשר כולם מנופפים בחדווה ובשמחה בשבח והודאה לבורא העולם.
הלחן 'שכוייח' של פנחס ביכלר עצמו, בוצע במקור על ידי קובי גרינבוים, וכעת זוכה לחידוש מרענן ו"צעיר" (תרתי משמע…) בליווי ה'מלכותי' של המקהלה ובעיבוד מוזיקאלי של הערשי סגל, אשר בכובעו השני – 'הערשי'ס' – גם ערך את הקליפ הנוכחי.
שרוליק קלצקין עם הגיטרה ויהודה לוברבום עם הסקסופון. אושי שארף על הסאונד, מערכת ההגברה של ישראל רובינשטיין והמיקס של חיים מוזס. הצילום והפקת הוידיאו של נעמי רטבי והפקת האירוע של חני זילבר. הוויזואל של מוישי אייזנשטיין.





















מיוחד!
מהממם
תינוקות של בית רבן
ווווואאאאאאאווווווו
מדהים!!!!!
הקול השפוי
מיליון דולר