נהג רכב איבד שליטה על רכב, לאחר שנדרש לעצור לבידוק ביטחוני שגרתי במזרח ירושלים. הנהג ניסה להימלט מהמקום תוך שהוא מסכן את הלוחמים, אחד מהם ירה לעברו כדור בודד, כתוצאה מכך הנהג איבד שליטה על הרכב והתהפך.
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאירוע כי "לפני זמן קצר, במהלך בפעילות לוחמי מג"ב ירושלים בסמוך לבסיס עופרית זוהה רכב חשוד. הלוחמים הגיעו לכיוון הרכב במטרה לבדוק את יושביו, וכשהגיעו אליו רגלית החל לפתע נהג הרכב בנסיעה מהירה וסיכן אותם. אחד הלוחמים שחש בסכנה ביצע ירי של כדור בודד לעבר הרכב, שאיבד שליטה בנסיעתו הפרועה כשניסה להימלט והתהפך במקום.
מהמקום פונו לקבלת טיפול רפואי 2 מנוסעי הרכב: הגבר שנהג ברכב (בגיר) באורח בינוני וקטינה נוספת שהייתה עמו באורח קל וטופלה במקום, שניהם תושבי מזרח ירושלים. כוחות משטרה הגיעו למקום החלו באיסוף ממצאים בזירה ובחקירת נסיבות המקרה".





















טוב מאוד רכב שנמלט משוורים עלול לדרוס אנשים בדרכו
שילך ישרף עם כל הערבים אאאאאממממממןןןןןןןן