דרמה במירוץ לנשיאות ארה"ב במפלגה הרפובליקנית, מושל פלורידה, רון דה סנטיס הודיע כי הוא פורש מהמרוץ, הוא מביע תמיכה בטראמפ, בהודעת הפרישה שלו בחר לצטט את צ'רצ'יל ואמר: "ההצלחה אינה סופית, כישלון אינו קטלני: האומץ להמשיך הוא שקובע".
"טראמפ עדיף על הנשיא המכהן, ג'ו ביידן. זה ברור", אמר בסרטון שפרסם ברשת X. "ניכר שרוב הבוחרים הרפובליקנים רוצים לתת לטראמפ עוד הזדמנות". בכך הוא מנמק את החלטתו לפרוש: "חתמתי על הצהרה שאתמוך בכל מועמד רפובליקני, וכך אעשה".
כעת מי שנותרה להתמודד לבדה מול טראמפ היא שגרירת ארה"ב לשעבר ניקי היילי, על פי המסתמן כעת, בהינתן וטראמפ לוקח בבחירות הפנימיות של המפלגה הרפובליקנית, יהייו הבחירות לנשיאות ארה"ב שידור חוזר של בחירה בין ג'ו ביידן לדולנד טראמפ.




















