צילום: דוברות המשטרה
במהלך פעילות יזומה של שוטרי תחנת זכרון יעקב בכביש 4 ליצירת משילות וההנצחת הריבונות, הבחינו השוטרים ברכב עם סירנה של משטרה ואורות אדומים מהבהבים של אמבולנס שנוסע בשול הדרך כדי לעקוף עומס תנועה.
השוטרים סימנו לנהג הרכב לעצור בצד הדרך ובבדיקה עלה כי הסירנה והאורות מורכבים ברכב בניגוד לחוק.
השוטרים ביצעו נגד הנהג תושב פורידיס בן 20 אכיפה ורשמו דו"ח הזמנה לדין והזמנה לשימוע בתחנת המשטרה בטרם פסילה והשבתת הרכב.





















עוד ערבוש טמבל
למה לא לקחו את הרכב ל30 יום כמו שהם עושים במקרים פחות רצינים מזה?