מחבל חמאס שנעצר בבית החולים 'נאצר' מספר בחקירתו בשב"כ, על פעילות החמאס בתוך בית החולים. לדבריו בבית החולים שהו לפחות 50 מחבלים ששהו בתוך שלושה חדרים בלב בית החולים.
הוא נשאל בחקירתו האם ידוע לו על חטופים שהוחזקו בבית החולים, והשיב שלפי מה שנאמר לו על ידי מפקדו לפחות עשרה חטופים הוחזקו בזמנים שונים בבית החולים.





















בבקשה
בית מחבליםםםםםםםם
ולא בית חולים!!!!!!!!!!
ארוריםםםםםםםםםםםם
איפה המנהל של הבית חולים שיתפסו אותו וקדימה לכלא שם עדיף שיהיה בצינוק
האמת גם את הרופאים ושאר הצוות כולם ידעו וכולם שתקו
זה עוד הוכחה שכולם שם זה חמסניקים
ארוריםםםםםםםםם
שום כלא. 5 כוכבים פלוס תואר. כדור בראש!!!
לא אהבתי בכלל מה השאלות הטיפשיות האלה? תן לו סטירה ושלח אותו לגרדום