צילום: דוברות המשטרה
הערב, במהלך פעילות אכיפת תנועה של שוטרי תחנת שפט בצפון ירושלים, שני נערים השליכו לעברם אבנים מגבעה הסמוכה לציר. החשודים פגעו בניידת המשטרה וגרמו לה נזק. ב"ה לא היו נפגעים.
בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, הצליחו השוטרים להתחקות במהרה אחר שני החשודים (קטינים, תושבי בית חנינא) שיידו אבנים לעבר השוטרים.
שני החשודים נעצרו לפני כשעה על ידי בלשי תחנת שפט, והועברו לחקירה בתחנת המשטרה.
"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למעצרם של פורעי חוק ומפרי סדר, ונגד כל מי שינסה לפגוע באזרחים או בכוחות הביטחון", נמסר מדוברות המשטרה.




















