בנוסף, המורדים החות'ים פרסמו תיעוד משיגור טיל בליסיטי בשם "פלסטין" השבוע לעבר העיר אילת.
בהודעת החות'ים נכתב: "בתגובה לפשעי האויב הציוני נגד העקורים באזור רפיח, ברצועת עזה ובמסגרת הרחבת הפעולות הצבאיות בשלב הרביעי של ההסלמה ובתגובה התוקפנות האמריקאית-בריטית נגד ארצנו. כוחות חיל הים, כוח הטילים וחיל האוויר הבלתי מאויש ביצעו שלוש פעולות צבאיות בבחריין האדומה והערבית, כדלקמן: שתי מבצעים בים האדום כוונו לשתי ספינות, הראשונה הייתה ספינת "רוזה" והשנייה הייתה ספינת "Vantage Dream", השייכת לחברות שהפרו את ההחלטה לאסור את הכניסה לנמלים של פלסטין הכבושה בוצע עם מספר טילים ומזל"טים. בעוד המבצע השלישי כוון לספינה האמריקאית "מארסק סלטר" עם מספר רחפנים במזרח הים הערבי".





















גילו כי על הספינות שהחותים השתלטו היה מלא מכשירים על חותיים