שריפה פרצה היום אחר הצהריים בשטח פתוח בין כפר זיתים לארבל. שבעה צוותי כיבוי מהתחנה האזורית טבריה יחד עם סיוע של שישה מטוסי כיבוי וצוותי כיבוי של רשות הטבע והגנים פועלים בשעה זו בשריפה שפרצה בין כפר זיתים לארבל.
הצוותים מבצעים פעולות כיבוי במקום תוך כדי פעולות הגנה על היישוב ארבל.





















דמיינו כותרת: "משתמטים, הולכים להיות מכבי אש ולא לצבא".
הזוי, לא?
אבל זאת המדינה הגלותית שאנו חיים בה.
מה זה פרצה….? איזה דיווח זה בלי שום פרטים ?