צילום: מתוך הרשתות החברתיות
תיעוד חדש המתפרסם ברשתות החברתיות על ידי אזרחים מתימן, מראה את הרגעים הראשונים של תקיפת צה"ל את מחסני הנפט ואת המקור הכלכלי של המורדים החות'ים בנמל חודידה בתימן.
בינתיים, כלי תקשורת המזוהים עם החות'ים מדווחים כי מספר ההרוגים בתקיפה עלה, ועומד על 14. בנוסף יש עדיין 6 נעדרים ועשרות רבות של פצועים. מרבית ההרוגים, הם עובדים של חברת הנפט המקומית.





















הכלבים נובחים גם אחרי הפיצוץ… חחחחחחחח
שישקשקו…טוב מאוד !
נשרף להם הלחוח
גם אמור להשרף להם הריאות ועוד.. פצצה כזאת אמורה לפחות ב100 מטר הדף שמשמיד איברים פנימיים..
תראו מה אללה עשה להם! הם אמרו שאללה יציל אותם, אז למה אללה עשה להם ככה?? אולי כדאי שיחזרו בתשובה???