לאחר 6 ימים של שקט והעדר תקיפות של חיל האוויר הישראלי בבירת לבנון, תקפו אמש מטוסי חיל האוויר ברובע הדאחייה בביירות מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה.
מעט לפני תחילת גל התקיפות פרסום דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי הוראת פינוי למספר אזורים ברובע הדאחייה בביירות. לאחר כשעתיים סמוך לחצות הלילה החלו מטוסי חיל האוויר לפשוט על שמי ביירות ותקפו מספר מטרות ברחבי מעוז החיזבאללה, רובע הדאחייה.
על פי הדיווח בערוץ אל ערביה, המשדר מדובאי, מטובי חיל האוויר תקפו לפחות 14 מטרות טרור ברחבי ביירות. סוכונות הידיעות הרשמית של לבנון דיווחה כי חיל האוויר תקף באזורים הדרומיים של ביירות והותיר אחריו הרס מסיבי. בדיווח נטען כי עשרות מבנים קרסו אל הקרקע ואחת התקיפות הייתה בסמוך ממש לשדה התעופה הישן בדאחייה.
תיעודים שצילמו אזרחי לבנון הבוקר מאתרי התקיפה מראים אכן הרס רב ובנייני מגורים שקרסו לחלוטין בעקבות התקיפה ועשן עדיין מיתמר בין חורבותיהן.
במהלך הלילה תועדו תושבי רובע הדאחייה אורזים את מיטלטליהן ונעות אל מחוץ לאזורי ההתראה שפרסם דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי.
מוקדם יותר אמש פרסם דובר צה"ל בערבית אזהרת פינוי מיידית לכל תושבי נבטיה, עיר בדרום לבנון הנחשבת לעיר השישית בגודלה בלבנון עם מעל ל-100,000 תושבים. העיר התרוקנה מתושביה תוך שעות ומטוסי חיל האוויר פתחו בגל תקיפות ברחבי העיר.





















איזה תענוג לקרוא ולראות ממש ללקק את האצבעות תמשיכו בכל הכח שיעברו לגור באוהלים