המשטרה ממשיכה במבצעי אכיפה במטרה למנוע ולצמצם ככל הניתן את המשך תופעת השוהים הבלתי חוקיים הנכנסים לישראל שלא כחוק.
הבוקר פעלו לוחמי מג"ב עוטף ירושלים פעלו היום למניעת חדירת שוהים בלתי חוקיים משטחי יהודה ושומרון לתוך ירושלים.
במהלך הפעילות, הכוח זיהה מספר חשודים שחצו לתוך שטח ישראל בשטחים הסמוכים לעין יעל בסמוך לגן החיות התנכ"י. לאחר מעקב של הלוחמים זוהו החשודים עולים על רכב שהמתין להם בצד הדרך.
בעקבות החשד שעוררה כניסת הערבים דרך השטח לעבר כלי רכב שהמתין להם בצד הישראלי, הלוחמים ביצעו חסימות בציר נסיעת הרכבים החשודים ועצרו אותם.
ברכב אחד נתפסו 6 שוהים בלתי חוקיים ובשני נתפסו 14 שוהים בלתי חוקיים, כאשר חלקם הסתתרו בתא המטען של הרכב.
שני המסיעים, תושבי מזרח ירושלים ו-20 השוהים הבלתי חוקיים הועברו להמשך חקירה באח"מ מג"ב עוטף ירושלים. במשטרה אומרים היום כי "לוחמי משמר הגבול ימשיכו לפעול לאכיפת עבירות שהייה בלתי חוקית למען ביטחון אזרחי ישראל".





















להחרים את הרכב להחרים וחלוט את כל הרכוש של מבריחי השבחים.
להכניס אותם לגן חיות התנכי, לכלוב של אריה רעב…
ממש ככה!!!!!!!!!!