נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הציג את תכניתו לפינוי הרצועה במהלך ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית הלבן. בין היתר טען טראמפ כי לא ניתן לגור בימים אלה בעזה שהפכה לעיי חורבות.
קריסת הבניין
מתוך רשתות חברתיות ערביות
היום זכו העזתים להמחשה ברורה על מה מדובר, בניין מגורים בן שלוש קומות קרס ללא כל תקיפה או פעולה אחרת שהובילה לכך בטווח הזמן המיידי. על פי הדיווחים מהרצועה, המשפחות ששבו להתגורר בבניין הספיקו לעזוב את המקום רגעים לפני שקרס לחלוטין והותיר אחריו עיי חורבות.





















מצוין שימותו
חחחחחחחחחחח
חבל שלא היו שם כמה…
איזה יופי ישתבח שמו! כן יאבדו כל אויביך ה'
כן יאבדו כל אויביך ה'!!
בס"ד
חבל שעזבו לפני שנפל. המשך יבוא לעוד בניינים בעזה בעז"ה!!!
נראה שקרס ללא קשר לכך שחטף פגיעה בעבר.
למה מדגישים שזה היה בלי נפגעים תן שיהנו
ברוך השם שלא היו שם כוחות משלנו!
"הנביא אומר הם יבנו ואני אהרוס "
כנראה חופרים מנהרה מתחת אז זה נפל עוד כמה ימים נדע
ה' ילחם לכם ואתם תחרישון!!!
קל נקמות ה' קל נקמות – הופיע
יאאאאללה אהבתי