והגדת לבנך עם יואלי דוידוביץ, דודי אייזנשטיין, שוכי גולדשטיין והרשי סגל
המילים שמזכירים לנו את הרגעים היפים של ׳ליל הסדר׳ בבית אבא, בביצוע חדש ומרענן באווירת פסח אותנטית של גדולי הזמר החסידי דודי אייזנשטיין, יואלי דוידוביץ, ושוכי גולדשטיין עם הבעל מנגן הרשי סגל
קרדיטים:
לחן: ר' יצחק אונגר
שירה: דודי אייזנשטיין, יואלי דוידוביץ, שוכי גולדשטיין, הרשי סגל
עיבוד ומיקס: יונתן בלוי
גיטרות: אביב מור
צילום: יוסף שלסט
תאורן: ארתור מרצנסקו
אולפן: יונתן בלוי
בימוי, עריכה וצבע: הרשי סגל
עיצוב עטיפה: זעירא