שרת החוץ של לוב, נג'לא אל-מנקוש, הושעתה הלילה (ראשון) מתפקידה לאחר שנפגשה עם שר החוץ, אלי כהן. עוד דווח בלוב כי תוקם ועדת חקירה בנושא. עשרות לובים יצאו בערב ראשון לרחובות במחאה נגד פגישתה של שרת החוץ עם עמיתה הישראלי אלי כהן.
המוחים הניפו דגלי פלשתין, הבעירו צמיגים והציתו בלהבות דגלי ישראל כאות התנגדות לצעד שנתפס בעיניהם כאקט של נורמליזציה.
בחלק מהתיעודים ברשתות החברתיות, המפגינים הזועמים נראו מציתים את תמונתה של שרת החוץ. בהמשך לכך, הם חסמו רחובות וקראו "להעניש את השרה על חציית הקווים האדומים" של המדינה.
גורמים פוליטיים בלוב אף ביקשו הבהרות מראש ממשלת המערב עבד אל-חמיד דבייבה בנושא.




















