בפעם השנייה בתוך כחצי שעה איראן משגרת שוב טילים לעבר מדינת ישראל, הופעלו אזעקות באזור בית שמש וערי השפלה. בחסדי שמיים אין דיווח על נפגעים או נזק.
דוברות מד"א: בהמשך לירי לעבר מדינת ישראל, בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מגן דוד אדום למעט אנשים שנחבלו בדרכם למרחב המוגן.
פיקוד העורף: האירוע הסתיים. השוהים במרחב המוגן יכולים לצאת. בעת קבלת הנחיה או התרעה, יש לפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף.




















