עוף ואורז בתנור עם בייבי תפו"א
מרכיבים:
10 שוקיים של עוף נקיים ללא עור
כוס אורז עגול
2 בצלים קצוצים
10 תפו"א בייבי חצויים
צרור פטרוזיליה קצוצה
כוס שמן זית איכותי
4 כפות סילאן
2 כפות חומץ בלסמי
כפית בהרט
כפית פלפל צ'ילי גרוס
כפית תבלין קייג'ון
קצת פלפל שחור גרוס
כף מלח גס
קצת קינמון
הכנה:
1 משרים את האורז ב2 כוסות מים עם כף מלח גס כחצי שעה, שוטפים ומסננים
2 בקערה שמים את התפו"א, הבצל, פטרוזיליה, אורז, תבלינים, המלח, סילאן, חומץ ושמן זית ומערבבים טוב
3 מוסיפים את העוף ומערבבים טוב
4 מרפדים תבנית תנור בנייר אפייה ומוסיפים את העוף והאורז והתפו"א ומסדרים יפה ומפזרים מעט קינמון ו2 כוסות מים רותחים וסוגרים בנייר אפייה ומעל נייר אלומיניום ומהדקים היטב
5 מחממים תנור ל200 מעלות ואופים שעה ואחרי שעה מורידים כיסוי וצולים עוד 20 דקות
בתאבון!
למעקב אחרי הסטטוס של ניסי גולדרייך עם מתכונים וטיפים נוספים לחצו כאן





















נראה ממש לא אסטטי. יכול להיות שהמתכון טעים. אבל התמונה הזו ממש לא מגרה…
תודה
אני מחפשת הרבה מתכון טוב לעוף ואורז ותפוחאדמה שהכל ביחד