במוצאי שבעה עשר בתמוז ציינו בחסידות נאראל בבני ברק שש עשה שנים להסתלקות כ"ק האדמו"ר זצוק"ל שנלב"ע בי"ח תמוז. בסעודת ההילולא השתתפו אדמורי"ם רבנים וקהל גדול, במהלך סעודת ההילולא ערך כ"ק האדמו"ר שליט"א סיום מסכת. וכן נשא דברים רב קהילת נאראל הגה"צ רבי אהרן שפירא שליט"א • צילום: יהודה פרקוביץ
איזה יפה שיפצו את הביה"כ
זה הביה"כ ברש"י?