מגבית מיוחדת למען ת"ת נועם אלימלך בעיר בני ברק בו התאגדו כלל הורי התלמידים למען סיום בנין ת"ת החדש.
במעמד נהדר ומושקע סביב שולחנות ערוכים האזינו ברוב קשב לדרשה נפלאה מאת הגה"צ רבי חיים יוסף בידרמן רב ביהמ"ד לעלוב ב"ב אשר הלהיב את הציבור בגודל הזכות להיות שותפים לדבר מצוה. לאחמ"כ נשאו דברים רבני וועד החינוך ובראשם כ"ק הגה"צ אב"ד שאץ מונסי שליט"א נשיא הת"ת.
בשיא המעמד סיפר הרה"ח ר יחזקאל בערגער יו"ר הנהלת הת"ת על הניסים ועל הנפלאות סביב השתלשלות רכישת הבנין, כאיש אחד ובלב אחד נרתמו כלל ההורים ותרמו סכומים עצומים מעל למשוער שהיגעו ליותר מ 1.500000 ש"ח ברוב חיזוק ועידוד נתפזר הקבל בתחושה מרוממת ונפלאה להמשיך להרבות כבוד שמים





















מי זה שמקבל את המתנה מהרב ?