זֶה תְּמוּרָתִי, זֶה כַּפָּרָתִי • כך קיימו תושבי בני ברק את מנהג הכפרות
הצלם אלעזר פיינשטיין תיעד את תושבי בני ברק מקיימים את מנהג הכפרות בימים שלפני יום הכיפורים. בתיעוד נראים התושבים כשהם לוקחים את התרנגולים בידיהם ואומרים את הנוסח הידוע. "זֶה חֲלִיפָתִי, זֶה תְּמוּרָתִי"
צלם מוכשר
תודה רבה, אין עליך