התרגשות של שמחה בחסידות רחמסטריווקא: כ״ק האדמו״ר מרחמסטריווקא ארה״ב שוחרר אמש (שלישי) מבית החולים, לאחר תקופה ממושכת של אשפוז.
כפי שדווח ב׳חדשות JDN׳, הרבי מרחמסטריווקא פונה לבית החולים לפני כעשרה שבועות, לאחר שלא חש בטוב בליל שבת. הוא הובהל לבית החולים כשהוא מונשם ובמצב קשה.
תחילה אושפז הרבי במרכז הרפואי מיימונידיס בשכונת בורו פארק בברוקלין ולאחר מכן פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים בקליבלנד, אוהיו.
עם ישראל מתבקש להמשיך ולהתפלל לרפואת כ״ק האדמו״ר רבי חי יצחק בן אסתר רבקה בתוך שאר חולי ישראל.




















