בעקבות המצב הקשה השורר בארץ ולאור התמשכות המלחמה, מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו יוצא במכתב מיוחד שאליו הצטרפו מועצת גדולי התורה של דגל התורה מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל ומועצת חכמי התורה של ש"ס. המכתב עתיד להתפרסם מחר בכל העיתונות החרדית.
ל׳חדשות JDN׳ נודע כי הגר"ד לנדו זימן אליו השבוע את מזכיר מועצת גדולי התורה הרב אברהם רובינשטיין, וניסח לו מכתב כשהוא מבקש שגדולי ישראל מכל העדות והחוגים יצטרפו אליו. מדובר בצעד חריג שכן זמן רב לא יצא מכתב עליו חתמו שלושת המועצות.
המכתב אותו ניסח ראש הישיבה הגר"ד לנדו:
עת צרה היא ליעקב וממנה ייוושע, תולעת יעקב אין כוחה אלא בפה.
לרגל המצב הקשה בארץ ישראל, בימים אלו שמחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה קוראים אנו לאחינו בית ישראל בכל מקומות מושבותיהם בארץ ישראל ובגולה, להתכנס בעת רצון ערב ראש חודש כסליו, אנשים, נשים ותינוקות של בית רבן לזעוק להתחנן ולהריע, ולהתעורר בתשובה.





















יש מנהיג לדור
אשרינו
ברוך השם, חיכיתי, איפה זה יהיה? מה הפרטים?