בשיחה עם אחד האמנים שיזמו את הקמפיין הזה, שאלנו אותו מה גרם לכל האמנים להתאגד לכזה קמפיין? זה באמת יוצא דופן אבל יש סיבה מוצדקת לזה השיב.
ארגון 'שמחם' הוא ארגון שהוקם לפני כשנתיים על ידי שני אברכים צעירים, שחלו במחלת הסרטן ל"ע בהיותם בחורים בישיבה.
לאחר החלמה קשה וארוכה, הם הגיעו בשעטו"מ לתקופת השידוכים. שם הם עברו מסכת ייסורים נוספת במציאת הזיווג שלהם. מה לא עברנו מספיק בהתמודדות עם המחלה, שמגיע לנו לעבור שוב סיוט מתמשך בשל היותנו חולים בעבר??? עם הרגשה הכואבת הזאת, החליטו משה מייזליש ונחום פראנק לפתוח ארגון שימנע את העוגמת נפש שהם עברו בתקופת השידוכים. שיהיה בית אחד שיתן מענה ומעטפת לכל הבחורים והבחורות עם רקע רפואי החל משלב ההצעות ועד כניסתם תחת החופה. בכל התהליך ישנו ליווי וייעוץ רפואי, בדיקות התאמה ובדיקות גנטיות, וצוות שדכנית מקצועיות שעובדות במשרה מלאה עבור רשומי הארגון בלבד.
נו ואיך כל מה שסיפרת עכשיו קשור לקמפיין??
מה שאמרתי לך עכשיו סיפר לי נחום פראנק כשפנה אלי כמה ימים לפני ראש השנה. האמת שממש התפרקתי. יש לי אחיין שהוא בחור מצויין באחד הישיבות הטובות, ויש לו 'בעיה' רפואית קטנה ממש. לפני שנתיים הוא התחיל 'שידוכים' ואני יודע כמה זה קשה לו. אמא שלו דיברה איתו ממש כמה ימים קודם וסיפרה לי ממש בדמעות שאין לבן שלה הצעות. בכל השנתיים האלו היו רק שלושה הצעות. אני לא צריך לספר לך כמה הצעות יש לבחור כמוהו רק בלי הרקע הרפואי.
אז כשנחום סיפר לי על הארגון הזה ועל איך הוא נפתח זה ממש נגע לליבי.
נחום סיפר לי שהם מתכננים לצאת בקמפיין גיוס כספים לטובת הארגון מיד לאחר חג הסוכות. ופתאום הבריק לי הרעיון – בוא נעשה קמפיין זמרים לטובת הארגון… לפני שהוא עוד הבין מה אמרתי התקשרתי לכמה חברים מהתחום וסיפרתי להם על הארגון ועל הרעיון, כולם עפו על זה ממש, ותוך כמה זמן כבר איחדנו את כל הזמרים והאמנים לאירוע
בשיחה עם אחד הזמרים שהשתתף בקמפיין הוא סיפר, שהוא כ"כ התרגש לקחת חלק מקמפיין כזה חשוב. "כל פעם שאני שר בחתונה של בחור עם רקע רפואי יש לי התרגשות עצומה מלווה בשמחה עצומה". וזה בעצם מה שאנחנו אומרים בסרטון – גם אני מחכה לשמח גם אותם…
כשראינו את הבאז הרציני סביב הסרטון התקשרנו למשה רוט 'כוכב הסרטון' לשמוע מה יש לו לומר על ההצלחה הזאת.
הכרתי את נחום פראנק עוד כשהוא היה בישיבה. אני לא אשכח את היום הזה שהוא סיפר לי שגילו אצלו את המחלה. זה היה ממש עצוב וכואב. אבל ב"ה שאני רואה את המפעל האדיר הזה שהוא הקים יחד עם משה מייזליש אני שמח ואומר בסתר ליבי 'מי יודע אם לעת כזאת…'
האם ציפיתם שהסרטון הזה יצבור תאוצה בכזאת עוצמה?
חשבנו שהוא יתפוס, ושהוא ידבר לציבור אבל עד כדי כך לא האמנו.
מי חשב על התבנית של הסרטון הזה?
האמת שהסרטון עבר כמה גילגולים. הקמפיין הרי היה אמור להתקיים אחרי חג סוכות, אבל ה' רצה אחרת. איך ששמעתי את האזעקה בשש בבוקר בשמחת תורה, ישר הבנתי שמה שהיה הוא לא מה שיהיה.
לכל אורך חג סוכות הוצאנו קליפים קצרים. כל קליפ חמש שש זמרים שאומרים – גם אני מחכה לשמח אותם, ארגון שמחם יתן לזה לקרות. כל יום עלה קליפ עם חמשה זמרים אחרים.
ובמוצאי שמחת תורה היה אמור לצאת לאוויר סרטון מחובר של כולם.
כבר במהלך החג הבנו שזה משהו גדול. קיבלנו המון פידבקים והמון שיתפו את הסרטונים האלו.
עכשיו בחנוכה לאור המצב נאלצנו לעשות שינויים בסרטון, אבל מהר מאוד התברר שלא יעזור כלום הציבור התחבר לקמפיין של הזמרים לא משנה באיזה צורה הוא מגיע…





















עמותה שעושה עבודת קודש!!
ממש כך
בתור אחת שהשתדכה דרך השדכנית אתי זלץ המיוחדת!!! אין לי מילים לומר על ארגון הזה פשוט זכות לתרום הליווי המקצועי והאכפתי זה משהו מיוחד תזכו להצלחה מרובה ושפע סיעתא דשמיא!!!!