היום יום שלישי ב' דחוה"מ בשעה 18:30 יתקיים שיעור מיוחד ומעמד ריתחא דאורייתא עם גדולי ראשי הישיבות במעונו של רבן של ישראל רבינו מרן הגר"ד לנדו שליט"א ויוקרן במעגל סגור לרחבה הסמוכה למעונו ברחוב הרב שר 15, לאחר מכן יתקיים מעמד שירות ותשבחות לכבוד המקום לכבוד התורה ולכבוד הרגל.
בסיום המעמד יעברו הקהל להקבלת פני רבו ולהתברך בברכת המועד.





















