ברוך דיין האמת: בקהילת חסידי גור באשדוד קיבלו במהלך הלילה (בין שבת לראשון) את הבשורה כי הילד שמואל פלד ז"ל הלך לעולמו כשהוא בן שנתיים בלבד.
שמואל ז"ל נולד בשנת תש"פ, לאביו האברך החשוב הרה"ח ר' שמחה פלד, מחשובי חסידי גור בעיר אשדוד, אך מיד עם לידתו הבהירו הרופאים כי הוא סובל מבעיה רפואית חשוכת מרפא.
למרות אזהרת הרופאים, המשפחה חיבקה את הילד הקטן, התמסרה אליו וטיפלה בו במשך שנתיים במאור פנים ועם אמונה חזקה בבורא עולם.
בתקופה האחרונה הידרדר מצבו, הרופאים נלחמו על חייו, המשפחה התפללה לרפואתו השלמה אך למרבה הכאב, אתמול החזיר את נשמתו ליוצרה, לדאבון לב בני המשפחה ובני הקהילה.
במהלך הלילה הוא נטמן בבית העלמין באשדוד. המשפחה יושבת שבעה בביתה ברחוב הורקנוס 2 ברובע ז' אשדוד.
תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.





















הכתבה הזו כתובה בחוסר אמונה. מה זה "למרות אזהרת הרופאים"? כל יהודי הוא עולם מלא ולרופא ניתנה רשות לרפאות ולא להיפך.