ילד הפלא נתאי מתתיה, סולן מקהלת הילדים של רשת 'שובו' במבשרת ציון, ערך ביצוע מלא קסם ורגש לשיר "טוב להודות להשם". ילד הפלא, זוכה תחרות השירה בחטיבות הביניים של 'שובו', ביצע את השיר יחד עם חברי להקת 'כיסופים', וביחד הביאו לתוצאה מושלמת ומלאת רגש.
שירה: להקת כיסופים וסולן שובו נתאי מתתיה.
אולפן ועיבוד: מוטי קיי ואבי ריימי.
ניהול מוזיקלי: איציק ליפשיץ וא. היימן.





















נדיר
איזה מתוק! קול פעמונים
ואוווווווו יצא להם ממש יפה איזה ילד חמוד
וואוו חמוד
וואו קול נדיר שימשיך הלאה……….הדרך לפניו בעזרת ה' יתברך
מדהים ומרגש, השילוב של הקול המתוק של הילד יחד עם להקת המבוגרים הוא מושלם
מרגש!!!!!!
איזה קול מושלם ונדיר ממש מרגש ילד מתוקק❤❤