ישי ריבו: "אני מתרגש מאוד, ברמת פרפרים בבטן.
אין לי הרבה מה לומר, מלבד זה שאני אסיר תודה לה׳ יתברך, על המסע שעברתי, זה לקח לי המון זמן ודרש מכם הרבה סבלנות. וזה לא שלא ניסיתי והקדשתי ימים ולילות, אבל לא תמיד היו לי כלים, למרות הרצון העז. אבל ה׳ ברחמיו המתוקים זימן לי מתנה גדולה, בדיוק בעת בזמן ובדרך שכנראה הייתי צריך ללכת. סוף סוף יש אלבום חדש, עם שירים חדשים, שיוצא ממני אליכם.
תודה ה׳. באהבה גדולה.
ישי"
וואי וואי איזה שיר איך התגעגתי
שיר יפה מאודד
שיר מרגש למבין
וואאוו
מהפנט ❣
מי יכול לעשות דיסלייק לכזה דבר?
כמה אמונה ספוגה בשירים שלו יואוווווווו
מרגיע כל כך מים קרים לנפש עייפה