משטרת ישראל ושב"כ עצרו שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בהצתת בית בשייח ג'ראח באמצעות בקבוקי תבערה בליל שבת האחרון. בחקירה שנוהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם שירות הביטחון הכללי ולאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות במישור הסמוי, נעצרו אמש במזרח ירושלים על ידי המשטרה שני החשודים הנוספים במעורבות במעשה החמור.
שני החשודים הועברו לחקירת שב"כ ובהמשך צפוייה המשטרה לבקש להאריך את מעצרם בבימ״ש. כזכור, מוקדם יותר השבוע נעצרו שני חשודים נוספים בחשד למעורבותם בהצתת הבית. במהלך חיפוש שבוצע בביתו של אחד החשודים, נתפסו ע״י המשטרה כשמונה בקבוקי תבערה שלמים, כובע גרב וכפפות. בהמשך הוארך מעצרם בבימ״ש והחקירה נמשכת.
כזכור, בליל שבת האחרון, התקבל דיווח אודות שריפה בדירה בשייח׳ ג׳ראח. לצד פעולות מידיות לכיבוי השריפה, החלו כוחות המשטרה בסריקות ואיסוף ממצאים באזור. רק בנס האירוע לא הסתיים באסון לאחר שבעת השריפה הדירה הייתה ללא אנשים בתוכה, כאשר משפחת ישוביב המתגוררת במקות התארחה במקום אחר. שוטר שנכנס לבית לביצוע סריקות נפגע באורח קל משאיפת עשן.
בעקבות ממצאים ראשוניים שהעלו חשד להצתה באמצעות השלכת בקבוקי תבערה, מפקד מחוז ירושלים קיים הערכת מצב בסיומה החליט לתגבר את הפעילות המשטרתית הגלויה והסמויה באזור. בנוסף הנחה לשלב בפעילות כוחות מיוחדים, וכן לחקור את המקרה ביסודיות ובכל האמצעים הנדרשים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים במעשה החמור.




















