המאבק המשטרתי בהסתה ותמיכה בטרור: שוטרי מחוז ירושלים עצרו עובד תחזוקה בבית חולים בירושלים שפירסם דברי הסתה לאלימות וטרור וקרא לכל ערביי מזרח ירושלים לצאת ולהתקומם
שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים עצרו אמש, עובד תחזוקה בבית חולים בירושלים תושב מ.פ שועפאט בירושלים בשנות ה- 20 לחייו, שפרסם לפני כשבועיים ברשת חברתית דברי הסתה לאלימות וטרור וקרא לכל ערביי מזרח ירושלים לשאת נשק ולצאת להתקומם.
בין היתר, ציין בדבריו: "עזה מתקוממת עבור ירושלים, עבור מסגד אל אקצא, עכשיו היא זועקת לעזרתכם, תתקוממו בכדי שתנצח, תקחו כל נשק אפשרי שיש לכם ותכוונו לכיוון החזה של האוייב שלכם".
אמש, החשוד נעצר על ידי שוטרי תחנת שפט והועבר לחקירה והיום, בדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט, מעצרו הוארך עד לתאריך 17.11 וחקירת המעשים נמשכת.





















איך אפשר להעסיק מחבלים לטיפול בחולים ????
המדינה בפשיטת רגל
צודק .כל מילה
הטיפול בתמיכה בטרור אמורה להיות יותר קשוחה מאשר הארכת מעצר.. בכלא של שבוע לא משיגים כלום!
הצרת צעדים אולי יתן יותר השפעה להפסיק עם הסתה.