יו"ר ישראל ביתנו, שנשאל בראיון הבוקר (שני) בגלי צה"ל מדוע הוא צריך להוביל איחוד אפשרי בימין, והשיב: "לאביגדור ליברמן יש את הנתונים הטובים ביותר".
"אני מתעקש על המקום הראשון באיחוד לא בגלל שיגעון גדלות. יש לי הכי הרבה ניסיון בהכי הרבה תפקידים", אמר ליברמן שהתייחס לראשונה לאיחוד אפשרי עם נפתלי בנט, יוסי כהן וגדעון סער.
הוא הוסיף: "האתגר והמשבר הוא גם ביטחוני, וגם כלכלי, וגם מדיני. יש לאביגדור ליברמן שם את הנתונים הטובים ביותר. לא צריך להתבשם מכל סקר".
הוא אמר כי "אני בעד איחוד של כולם – אבל צריך לעשות את זה נכון. אני מדבר עם כולם ואנחנו משתדלים לעשות כמה שיותר הכנות לאותו רגע שיהיו בחירות".





















אסור להכניס את ליברמן הוא רק יזיק
יש לו הרבה ניסיון להזיק
איזה בדיחה לא בגלל שגעון גדלות…..
"לא שגעון גדלות", ומדבר על עצמו בגוף שלישי…
חזק ביותר..
מפלגה שכולם ראשים… מזכיר את הברכה של אליהו הנביא…
עצם המחשבה שהוא המנוסה מכולם זהו השיגעון גדלות הכי גדול