עם כניסתו הרשמית של הרמטכ"ל ה-24 של צה"ל, רב-אלוף אייל זמיר, הגיעו הבוקר (רביעי) הרמטכ"ל הנכנס והרמטכ"ל היוצא, רב-אלוף הרצי הלוי, לתפילה ברחבת הכותל המערבי – כמסורת רבת שנים.
בתפילה השתתפו רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ שליט"א, הרב הראשי לצה"ל תת-אלוף הרב אייל קרים.
הרמטכ"לים אמרו פרקי תהילים ונשאו תפילה לשלום חיילי צה"ל ולשלום המדינה, תוך התייחדות בתפילה מיוחדת לשובם של החטופים והנעדרים.
עם תום התפילה המשותפת, נשאו השניים תפילה אישית והטמינו פתק בין אבני הכותל. בסיום הביקור, חתמו בספר המבקרים של הקרן למורשת הכותל המערבי.






















התחלה טובה תמשיך בעזהי"ת בדרך האמונה ותקבל עזרה מהקב"ה