דובר צה"ל עדכן כי בתום הערכת המצב, מדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף נשארת ללא שינוי ובתוקף עד ליום שני הקרוב בשעה 20:00.
החרגות יחולו החל ממחר רק על בחינות ומעבדות במוסדות האקדמיים, בתנאי ההתקהלות של אזור ההנחיה וליד מרחב מוגן תקני שאפשר להגיע אליו בזמן ההתגוננות בכל הארץ.
בנוסף, נערכים לאפשרות שהחל מיום שני יתווספו החרגות על אזורים מסוימים של חלק מהיישובים שנמצאים כעת במדרג 2, כדי לאפשר חינוך מיוחד וגני ילדים בלבד. הלימודים בהם יתאפשרו בתנאי שבעת אזעקה ניתן יהיה להכנס למרחב מוגן תקני בזמני ההתגוננות.





















מה ההבדל בין יום ראשון ליום שלישי?
טראמפ🤣
השמדת פורדו וחיסול חמינאי
שני
מה לגבי מעונות?
תפסיקו לשחק בראש של האזרחים, כולם נלחצים על ידי המעסיקים להגיע לעבודה, ופיקוד העורף נלחץ על ידי האוצר והכלכלה
מה עם הלימודים במוסדות להשכלה גבוהה?
חיים בסרט, עד שיקרה אסון לא ירגעו עם השטויות
הידיעה הזו כבר לא רלוונטית????!!!!!!