משרד החינוך מודיע הבוקר על שורת פעולות שנקט כנגד עשרות מוסדות חינוך שפתחו את שעריהם בניגוד להחיות פיקוד העורף.
משרד החינוך שלח בקרים לבתי ספר ברחבי הארץ, כדי לוודא עמידה בהנחיות המחייבות. במוסדות שבהם אותרה פעילות חינוכית אסורה, ננקטו צעדים מיידיים: הוצאו צווי סגירה, והופסקה העברת תקציבים.
בהודעת משרד החינוך הודגשה רשימת הערים בהם פעל המשרד כנגד מוסדות חינוך: הפעולה בוצעה כלפי מוסדות חינוך הפועלים ביישובים רבים, ובהם ירושלים, בני ברק, טבריה, רחובות, מודיעין עילית וביתר עילית.
שר החינוך, יואב קיש: "חיי ילדינו קודמים לכל. מוסד חינוכי שמפר את הנחיות פיקוד העורף – יטופל באופן מיידי ובאמצעים הברורים שמצויים בידי המשרד: שליחת פקחים, הוצאת צווי סגירה, ועצירת תקציבים. אין פשרות כשמדובר בביטחון התלמידים. זו אחריות לאומית – ואנו מפעילים את כל הכלים שברשותנו."





















תודה למשרד החינוך שחושב שהוא דואג לילדים שלנו יותר מההורים שלהם.
שוב מלחמות נגד התורה ודעת תורה.
צודק
מה ההבדל אם החמישים ילדים האלו גרים בבנין מגורים או לומדים ביחד?
רק בזכות התורה נינצל!!!
כנראה שבשביל סיום הגלות צריך לעבור עוד איזה יסור בתחום מסירות הנפש ללימוד התורה ….
ועוד דבר נראה שכדי לגמור עם "ממשלת זדון" צריך להפסיק מהם את זכות החזקת התורה ….
ועל כן ההשתלחות הזו
קנאה בציבור החרדי שמצליח ללמוד בלי סכנת חיים
עם מקלטים וממדי"ם
ומחזיקים את הארץ על ידי לימוד התורה