גורם ביטחוני ישראלי מסר לערוץ אל-חדת' הסעודי כי ישראל יודעת היטב לאן איראן העבירה את האורניום המועשר, שלדבריו רובו נקבר תחת ההריסות לאחר תקיפות ארה"ב באתרי הגרעין האיראנים.
עוד אמר הגורם כי ישראל לא תקפה את האורניום המועשר, כי זה היה עלול ליצור אסון סביבתי גרעיני.
כזכור, גורם איראני בכיר אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי רוב האורניום הועבר למקום אחר לפני תקיפת ארה"ב. "רוב האורניום המועשר בפורדו הועבר למיקום סודי לפני שארה"ב תקפה. כמות האנשים במתקן צומצמה למינימום", טען הגורם.





















לא לשכוח עדיין אנו בגלות ויש להמשיך ולדרוש גאולה שלימה..
כמה אתה צודק