כתבת ערוץ 14 לענייני משטרה מילן עמר הגיעה היום (שלישי) לכיכר החטופים בתל אביב, במטרה לסקר את ההפגנה שנערכה תחת השם "קריאה להשבת חטופים", אך מהר מאוד הפך השידור לבלתי אפשרי בעקבות הפרעה של מפגינים רבים.
במהלך השידור ניסתה עמר להסביר כי המפגינים מונעים ממנה לסקר את האירוע. בשלב מסוים, החלו המוחים להקיף אותה בניסיון למנוע ממנה לשדר, כשהם דוחפים שלטים אל מול פניה וקוראים קריאות בגנותה. בשל כך נאלץ ערוץ החדשות לקטוע את השידור.
"להפריע לעיתונאי לשדר – זו אנרכיה", אמרה מגישת הערוץ יערה זרד, על רקע התמונות של המפגינים המפריעים לכתבת במלאכתה.





















הנאורים…
ערב רב, חיות טרף.
זה מה שהם!
ואותם לא מעיפים עם מכתזיות וסוסים…
בדיוק ! משטרה בעלת אכיפה בררנית
מגנה בחריפות התנגדות כזו,ו בכל זאת שואל :אם היה מותקפת או מותקף כתב של ערוץ שתיים עשרה או שלוש עשרה ,גם הייתם מפרסמים כתבה על המקרה?
לא, כי אפילו ראש הממשלה היה צריך להוציא הודעת התנצלות.
אז כבר היה מספיק פרסומים בכל העיתונות
שהביריונים הללו ילכו לעזאזל
מאוד מוזר שאתם מדווחים על משהו שקרה בשידור ולא מספקים תיעוד.
מוזר עוד יותר (או שלא) שמיד מאמינים לכם כל עוד המסר מתאים
לך לישון
חכם בלילה – זה אתר חרדי ומדובר בכתבת, ואגב לא הכל בחיים זה קונספירציות.
ברברים במסווה של "אנשים מתורבתים" בעעעע
ברברים "מתורבתים" בעעעע
חופש ביטוי יש תמיד רק לצד אחד… רק לצד השמאלנים הערב רב.
המנטורים לתופעה הם ערוץ 14 אז שלא יתפלאו
אלה לא יהודים.
היא משקרת
לא תקפו אותה -שתי נשים הסתירו את פניה
עם השלטים שלהן למען חטופים
כאשר שמעו אותה משקרת שהאנשים שם הגיעו מכל סיבה פרט לחטופים
ואחכ הגדילה לשקר שהגיעו כ15,000 בלבד עומדת בתוך הקהל אותו היא מטנפת
שלא תתפלא שמסתירים אותה
לא תקיפה ולא כלום לשקר ולערוך דיון פרוע זו אנרכיה ערוץ 14
בדיוק אמרת טוב אין לך כלום כל היום אני ואני ואתה שוכח שיש אלוקים
אתה נשמע מהתוקפים עם הבהירות לפרטי פרטים