הרשויות באיראן הודיעו על הוצאה להורג של שלושה אנשים שהורשעו בגין מעורבות באירועי אלימות שפרצו בשכונת טבארסי במשהד בינואר 2026 – אירועים שהמשטר מכנה "הפיכה ישראלית".
הנאשמים שנתלו הם מהדי ראסולי בן עלירזא, מוחמדרזא מירי בן נאסר, ואברהים דולת-אבאדי. לפי דיווח בסוכנות הידיעות תסנים, ראסולי ומירי הוגדרו כ"סוכני המוסד" שנטלו חלק פעיל בהרג איש כוחות הביטחון חמידרזא יוסף-נז'אד. דולת-אבאדי הוצג כאחד ממנהיגי ה"מהומות" באזור טבארסי, שלטענת הרשויות גבו חיי מספר אנשי ביטחון.
כתב האישום שפורסם על ידי הרשויות כלל שורה ארוכה של אישומים: ביצוע פעולות אלימות בשירות מדינה עוינת, שימוש בנשק קר – בהם סכינים ובקבוקי תבערה – הסתה לרצח, שוד חנויות ומוסד פיננסי, הרס רכוש ציבורי, והשתתפות ישירה בהריגת איש הביטחון יוסף-נז'אד.
יצוין כי הדיווחים מגיעים מכלי תקשורת הנמצאים בשליטת המשטר האיראני ומשקפים את הגרסה האיראנית הרשמית בלבד. ישראל נוהגת שלא להגיב על טענות מסוג זה.





















יהי זכרם ברוך.
השם יקום דמם